SİPARİŞ VE TESLİMAT

Kaç Farklı Kargo Seçeneği Var?

Siparişlerinizin gönderimi için Anlaşmalı bulunduğumuz Kargo İle Gönderilmektedir.


KARGO ÜCRETİ NE KADAR?

Kargo ücreti seçeceğiniz kargo şirketine veya toplam sepet tutarına göre değişiklik göstermektedir. Bu sebeple kabul edeceğiniz kargo şirketi ücretlerini dikkate almanız gerekmektedir.


KARGO İLE;
Sipariş bedeli farkı olmaksızın her bir siparişinizin kargo bedeli ürün büyüklüğüne (desi ye) göre değişmektedir. 1-20 desi arası 7,00 TL'dir.


SİPARİŞİM NE ZAMAN GÖNDERİLİR?

www.gorushbaby.com.tr'da yer alan tüm ürünler, sitede aksi belirtilmiş olmadıkça aynı gün içinde stoktan sevk edilmektedir. Siparişinizi verdiğiniz ve sipariş onayını aldığınız anda size bir e-posta gönderilir ve sipariş kaydınız bize ulaşır. www.gorushbaby.com.tr ilgili birimine sipariş kaydınız ulaştığı andan itibaren ürünleriniz taahhüt edilen süre içerisinde hazırlanır ve kargo firmasına teslim edilir. Hafta içi saat 16,00 ' ya kadar verilen siparişleriniz aynı gün içerisinde, (Not: Bazı Durumlarda Bir Gün Sarkabilir) hafta sonu verilen siparişler ise sevkiyat yapılmaması nedeniyle Pazartesi günü kargoya teslim edilmektedir. Resmi tatil günlerinde kargo firmalarının sevkiyat yapmaması nedeniyle, bu tarihlerde verilen siparişler, resmi tatilden sonraki ilk iş gününden itibaren kargoya teslim edilir. Depo çalışması, stok sayımı ve kampanya dönemlerinde oluşan yoğunluklar nedeniyle siparişlerin kargoya teslim edilmesinde gecikmeler yaşanabilir.

Belirtmek isteriz ki, www.gorushbaby.com.tr ürünlerin teslimi ile ilgili sorumluluğu, ürünlerin Kargo firmasına teslimi ile sonlanmış olur. gorushbaby'nin, ürünlerin Kargo firmasına teslimi sonrasında herhangi bir müdahalesi yahut yükümlülüğü bulunmamaktadır. Kargo firmalarında yaşanabilecek gecikme, hasar, kayıp ve diğer sorunlardan dolayı gorushbaby sorumlu tutulamaz ancak gorushbaby bu durumlarda mağduriyetinizin giderilmesi için elinden gelen tüm desteği gösterecektir


SİPARİŞİM NASIL TAKİP EDİLİR?

"Hesabım" sayfasından siparişlerinizi ve arıza/iade/değişim işlemlerinizi takip edebilir; kazandığınız hediye çeki ve puanları görüntüleyebilir; üyelik bilgisi güncelleme, şifre ve adres değişikliği gibi hesap ayarlarınızı kolayca yapabilirsiniz

Hediye Göndermek İstiyorum. Fatura ve Teslimat adresim Farklı Verilebilir mi?

www.gorushbaby.com.tr verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura ile teslim edilmektedir. Gönderilen hediye paketlerinde irsaliyede fiyat belirtilmeden ürününüz alıcıya teslim edilmekte, fatura ise elektronik posta ile e-mail adresinize  gönderilmektedir


ÜRÜNÜ TESLİM ALIRKEN NELERE DİKKAT ETMELİYİM?

Siparişiniz, size ya da gösterdiğiniz kişiye, kimlik ibrazı ve imza karşılığında teslim edilecektir. Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi görmek isteyecektir. Bu sebeple sizin veya teslim alacak kişinin yanında fotoğraflı kimlik belgesi veya ehliyetinin bulunması gerekmektedir. Siparişinizi kargo görevlisinin yanında açmanız ve kontrol etmeniz, herhangi bir yanlışlık, hasar veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçerek ve kargo teslim tutanağını uygun şekilde doldurarak paketi teslim almayı reddetmeniz önerilmektedir.


ÜRÜN KARGODA HASARLI YADA EKSİK ÇIKARSA NE YAPMALIYIM?

Teslim aldığınız ürünler kargodan eksik çıkarsa 'Bize Ulaşın' sayfamızdan sipariş numaranızı içeren ve durumu anlatan bir eposta gönderebilirsiniz. Size en kısa sürede konuyla ilgili cevap verilecektir. Dilerseniz 444 22 75 nolu telefondan 09:00-20:00 saatleri arasında çalışan Koli/paketinizi açtıktan sonra siparişin izdeki bazı ürünlerin eksik olduğunu görürseniz lütfen bizimle iletişime geçiniz. Size teslim edilen paketin içinden ürünün hasarlı, ezik, eksik ya da ıslak çıkması durumunda: Durumu teslimat sırasında fark ediyorsanız paketi teslim almayınız ve yukarıda belirttiğimiz şekilde, kargo teslim tutanağında durumu belirterek ürünü kargo görevlisine iade ederek bizimle irtibat kurunuz. Durumu teslimattan sonra fark ettiyseniz: Ürünün ve kutunun fotoğraflarını çekmeniz gereklidir. Boş ve temiz bir A4 kağıdına durumu detaylıca anlatan bir tutanak hazırlamanız gereklidir. Tutanakta sipariş ve fatura numarası ile birlikte Ad-Soyad ve imza da yer almalıdır. Söz konusu işlemleri yaptıktan sonra tarafınıza ürünler sağlam olarak yeniden gönderilecek ve elinize geçen hasarlı paket ile ilgili yapmanız gerekenler temsilcimiz tarafından size anlatılacaktır.